//

وب‌سایت فروشگاه فایل مهران سیستم به فروش میرسد. برای سرمایه‌گذاری در این فضای موفق، با ما تماس بگیرید.

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

بازیابی پیج اینستاگرام مسدود شده زیر 13 سال

بازیابی پیج اینستاگرام مسدود شده زیر 13 سال

با توجه به مقررات جدید اینستاگرام، پیج هایی که تاریخ تولدشان بصورت اشتباه ثبت شده باشند دچار مسدودی خواهند شد و پیغام زیر را میدهد:

بازیابی پیج مسدود 13 سال
You’re not old enough to use Instagram
You may not be old enough to use Instagram
این پیغام یعنی سن شما برای اینستاگرام کافی نیست و به مدت 30 روز مهلت دارید تا مدارکی معتبر را جهت احراز هویت خودتان به اینستاگرام ارسال کنید در غیر اینصورت بعد از 30 روز اکانت شما حذف خواهد شد و دیگر قابل بازیابی نیست.
مدارکی که اینستاگرام از شما میخواهد پاسپورت و یا گواهی نامه و یا ID CARD هست (البته بین المللی) و اگر مدارک ایرانی خودتان را ارسال کنید درخواست شما را قبول نمی کند.
حتی گاهی با ارسال پاسپورت همچنان بنا به دلایلی درخواست رد میشود! و مدارکی واقعی و بسیار معتبر نیاز است تا احراز هویت شما را تایید کنند و اینستاگرام در این مورد حساس و سخت گیر است.
و متاسفانه خیلی از کاربران ایرانی به این دلیل پیج خود را برای همیشه از دست میدهند.

اما نگران نباشید !
ما با سالها تجربه در زمینه بازگردانی پیج های اینستاگرام اینکار را برای شما خواهیم کرد و کارهای احراز هویت شما را در اینستاگرام میدهیم و پیج شما را باز میگردانیم. (حتی اگر شما مدارک بین المللی نداشته باشید)

تیم مهران سیستم 13 سال در زمینه برنامه نویسی، طراحی سایت، طراحی گرافیک و خدمات حرفه ای اینترنتی فعالیت میکند و سالها است که چنین مشکلاتی را رفع کرده ایم و این اطمینان را به شما خواهیم داد که جای نگرانی نیست و مشکل شما را رفع خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *